Aveam de gând să scriu în această seară despre modul extrem de subiectiv cu care presa națională și externă a reflectat realegerea previzibilă a lui Vladimir Putin.
Aruncându-mi ochii pe fluxurile de știri însă nu pot să nu vin cu considerații de ordin personal despre cea mai sângeroasă execuție din ultimii 22 de ani din România.
Un polițist de 53 de ani (Gheorghe Vlădan) a intrat la ora 17:30 în salonul de coafură Igiena unde soția sa lucra și a împușcat-o în spate mortal împreună cu o colegă de-a ei.Pe lângă cei doi morți a mai împușcat și 6 persoane care se aflau întâmplător pentru un tuns sau o coafură.
Dacă acest criminal psihopat era un cetățean obișnuit, nu mă oboseam să scriu ceva despre acest gen de întâmplare fiindcă știm cu toții că vodevilul nu face obiectul acestui portal.
Este totuși extrem de important să stabilim câteva fapte grave.
Am scris aici despre polițiști hoți, cretini, incompetenți, beți în timpul serviciului, șpăgari și corupți. Astăzi vom aborda tipologia psihopatului în rândul cadrelor militare.
Poate vi s-a părut ciudat când v-am scris, și am și repetat, despre faptul că selecția acestor câini de pază al guvernanților se face după alte criterii decât cele pe care ni le imaginăm.
De mici suntem învățați să avem încredere în acești nenorociți de gardieni.Sunt sute de seriale americane în care polțiștii sunt niște tipi simpatici, inteligenți și care și-au dedicat viața pentru apărarea binelui.
Realitățile le cunoaștem cu toții.Recent am putut să văd niște imagini terifiante cu polițiști (sau jandarmi… tot un drac) cum loveau cu bestialitate niște studente în Spania, care protestau împotriva măsurilor de austeritate.
Din discuțiile pe care le-am avut cu un medic psihiatru de excepție, prahovean evident, am reușit să am dovada clară că supozițiile mele erau adevărate: în toate structurile militarizate se găsesc personalități schizoide cu mari probleme de înțelegere a realităților.
Practic 75% din efectivele noi care sunt înregimentate în fiecare an sunt rude și afini ai celor care lucrează în sistem.Evident aceștia nu pot și nu vor să muncească în altă parte de aceea vor face absolut orice (inclusiv să tragă în manifestanții din stradă pașnici) pentru a-și conserva privilegiile.
Eu când vă dau aceste date vă rog să mă credeți că nu sunt ipoteze născute dintr-o imaginație bogată.Sunt observații atente din ultimii 15 ani de activitate în care mi-am intersectat din perspective multiple destinul cu toate palierele ierarhice ale acestor structuri.
Restul de 25% sunt selectați nu pe baza inteligenței ci pe baza aptitudinilor fizice (probe sportive) și psihologice (teste specifice).Foarte mulți dintre noi am completat asemenea teste însă testele psihologice de la admiterea în aceste structuri sunt ceva mai focusate pe o singură trăsătură EMPATIA.
Dacă subiectul testat dovedește semne că ar putea să fie ”slab” adică să fie OM NORMAL este respins.Eu cred tocmai că dat fiind PUTEREA (inclusiv armată) pe care o au acești GARDIENI ar fi trebuit să se facă o selecție extrem de riguroasă după următoarele principii: SĂNĂTATE PSIHICĂ, INTELIGENȚĂ, EMPATIE.
Nu am găsit răgazul săptămânile ce au trecut să scriu despre un fapt petrecut la Galați care mi se pare îngrijorător.
Un comerciant de produse reciclabile a anunțat poliția despre faptul că are informații că trei persoane urmează să aducă la centrul de colectare al fierului vechi o mașină despre care existau indicii că este furată.
Zis și făcut poliția se instalează la centrul de colectare, presupușii hoți apar cu mașina (o Dacie 1300) împinsă, poliția îi aleargă hoții evident că fug.
Apoi unul dintre polițiștii TRAGE ȘI-L OMOARĂ PE UNUL DINTRE PRESUPUȘII HOȚI.Deși eu însumi am prins un hoț la mine pe proprietate (tot după fier vechi) NU L-AM OMORÂT.I-am dat bătaie până a zis că îi pare rău.Nici măcar nu am făcut plângere penală considerând că respectivul a înțeles ce riscă când intră în curtea altuia.
Dar nu mi se pare normal ca un polițist să tragă DIRECT într-unul dintre presupușii hoți (numai procurorul stabilește cupla pe baza probleor polițistul ESTE PLĂTIT SĂ PRINDĂ HOȚUL NU SĂ-L OMOARE). Rog distinșii mei cititori să nu înțeleagă că aș fi partizanul infracționalității.Însă mai periculos decât un hoț (cu care cred că ne-am obișnuit toți) este UN POLIȚIST SAU JANDARM CARE TRAGE CU GLONȚ FĂRĂ RESTRICȚII.
Prefer să avem o poliție îngrădită de legi decât o poliție liberă să tragă când vrea și să omoare pe cine vrea.
Este foarte important rolul pe care polițistul îl are într-o societate. Dacă el devine un agresor acea societate NU SE VA PUTEA DEZVOLTA NICIODATĂ.
Este o societate închisă iar cred că nu vrem să ne întoarcem la anii ’80 ai secolului trecut în care orice milițian te putea lua de pe stradă și bate pentru că așa avea chef.
Revenind la CRIMINALUL POLIȚIST din această seară nu era un tânăr pe care aripile pasiunii să-l orbească și să dea o circumstanță atenuantă gestului său.ERA UN ADULT DE 53 de ani care tocmai trecuse testul psihologic periodic (toți angajații din structurile militarizate fac periodic teste psihologice).
Acest PSIHOPAT care omoară sau încearcă să omoare și alte persoane decât nevastă-sa demonstrează nu PIERDEREA DISCERNĂMÂNTULUI (fiindcă el a planificat și premeditat totul) CI LIPSA DE MILĂ.
Instinctul criminal există în fiecare om, mai mult sau mai puțin, însă rigorile educației, ale societății și ale legii fac totuși ca românii să nu aibă procente așa de mari de criminali. Cred că și natura noastră vicioasă (bețivi, curvari) fac ca orice sentimente negative să-și găsească o supapă de eliberare.
Am un amic pe nume D. Alfred Alin care a lucrat mulți ani în trupele speciale de intervenție ale Jandarmeriei.Tot ce am scris mai sus sunt concluzii ale observațiilor mele cu privire și la evaluarea comportamentală a acestui brav soldat.Și spun brav, căci deși sigur dereglat psihic, a participat cu rezultate notabile la menținerea păcii prin Bosnia și intervenții în Afganistan.
Recent, amicul meu a fost pus pe liber (fiind bolnav și de Hepatita C) după ani când a bătut FĂRĂ MOTIV MII DE OAMENI.
Spre exemplu, se mândrea că a băgat în spital un tip care urina într-o noapte într-un parc.Și mai știu multe altele care nu se pot descrie aici.Poate nu trebuia să exemplific la modul acesta concret dar mai primesc mailuri de la diverși anonimi care mă înjură reproșându-mi că habar nu am de ceea ce scriu.
Ia spuneți-mi dragi cititori merită să plătim aceste structuri care sunt capabile să ne omoare fiindcă am greșit și am urinat în parc? Sigur că e un lucru reprobabil să urinezi într-un spațiu public dar ce faci dacă totuși te găsești într-o asemenea situație? ȘI să nu-mi spuneți că nu ați pățit-o fiindcă nu vă voi crede niciodată!
Un principiu de drept este acela că pedeapsa trebuie să fie pe măsura faptei.Ați putut vedea cum sâmbătă sute de jandarmi au lovit cu sălbăticie și fără diferență bătrâni, copii, femei din cauza unor tineri care afișaseră un banner în care îl ironizau pe Mircea Sandu președintele FRF.
Tot timpul ni se vorbește despre fenomenul Ultras-ilor de pe stadioane dar ca participant activ al unei galerii cândva vă pot spune cu mâna pe inimă că forțele de ordine sunt cele care provoacă și incită la violențe.
Mai grav decât sărăcia, demagogia și furăciunile politicienilor este faptul că în acest moment România este un stat POLIȚIENESC care încurajează abuzurile duse până la extrem al acestor structuri militarizate.
O țară democratică este acea țară în care societatea civilă are CONTROL DIRECT asupra acestor structuri.Fiindcă adevărata putere nu este în Parlament sau la Guvern ci în posibilitatea acestor structuri de a ne ucide.
Tocmai pe aceste structuri societatea civilă trebuie să fie atentă.Când într-o sală de judecată MOARE UN OM ÎN OCHII acestor structuri și nimeni nu se sinchisește ESTE UN SEMN DE BOALĂ PROFUNDĂ.
Despre ce progrese discutăm în ultimii 22 de ani?Afară de posibilitatea de a scrie și de a citi astfel de opinii pe INTERNET ce alte progrese a înregistrat România?
Pentru a încheia, nu întâmplător vă semnalez aceste aspecte GRAVE.Unde vrei tu, dragă GIGI, să te întorci, când în UK dacă ești prins furând primești o bătaie de obraz iar ca să conduci NU AI NEVOIE DE PERMIS AUTO?
Dragii noștri cititori care ați fost înțelepți și ați plecat în țări democratice, când vă mai lovește dorul de familia din țară citiți articolele mele ca să vă reamintiți de ce ați plecat!
PS
Soția împușcată a depus pe 1 Martie o plângere la poliție prin care semnala concret că-i este frică de soțul său acesta deținând armă de foc și amenințând-o explicit cu mortea. Pe ce punem pariu că colegii săi vor produce ”probe” astfel încât pentru o culpă care ar fi răsplătită normal cu închisoare pe viață va lua pedeapsa minimă?
PS2
Ca de obicei, presa românească duce în derizoriu o problematică extrem de serioasă.Se vorbește de gelozie, de flagelul violenței, de măsuri necesare pentru ocrtotirea soțiilor aflate în divorț DAR NU SE VORBEȘTE DE UN NEBUN AJUNS ȘOFER LA MAI PRIN CORUPȚIE, PERMIS ȘI ARMĂ fără examen medical serios.
Nu se vorbește despre acest flagel al polițiștilor și jandarmilor care ba împușcă oameni nevinovați, ba își omoară familiile ba se sinucid.

31 comments
1 ping
testokick
5 martie 2012 în 21:27 (UTC 2) Link to this comment
Ese atat de mult de spus in aceste rpivinte incat orice tentativa de a restrange totul in cateva randuri devine penibil si in cel mai bun caz diletantism. Sunt atat de multi factori care contribuie la criminalitate incat nici un psiholog cu capul pe umeri nu ar comenta asa ceva. NU mai vorbim de psihiatri. Stim foarte bine cum vad ei problema asa ca cel ami bine e sa vedem de unde a pornit aceasta actiune criminala a individului.NU ii iau apararea dar nici un criminal nu se naste cazut in cap si scopul lui in viata e sa omoare semeni. Este de condamnat fapta lui dar mai presus de asta nu el poarta vina in totalitate cat sistemul care il modifica. E ca si sum am condamnda o pisica doar pentru faptul ca prin natura ei de vanator , isi ascute ghearele pe piciorul de masa din sufragerie. La fel ca un soldat “stricat” sistemul ii da reject si la fel cum orice rotita incepe sa dea semne de oboseala, mecanismul va ceda integral pentru ca cine trebuia sa se ocupe de inlocuirea rotitei nu si-a facut treaba. Oricat de revoltat ar trebui sa ma simt, din pacate vad doar o alta rotita care a cedat. Pe de alta parte nici polititstul nu e de fier si la un moment dat si el cedeaza. Chiar daca e un hot, cretin, spagar, si cu alte atribute care din pacate vin in urma faptului ca si el e totusi o fiinta umana cu limitele ei. Cred ca e mai important sa vedem semnalul ca nici politia nu mai face fata sistemului. NIci ei care fac parte din sistem! NU trebuie sa ne ofuscam si sa ne iritam la buci doar ca ala era garcea ci trebuie sa vedem ca si ei incep sa cedeze. Personal vad acest aspect ca o parghie in folosul nostru…dar cine are urechi de auzit…sa priceapa ca mai multe invatam din observatie decat din blamare si pedeapsa.Chiar zilele astea e pe un alt blog sistemul judiciar de sus pana jos cu hibele sale. Daca doar aruncam cu pietre nu o sa invatam nimic.
La fel ca la soldatii care si-au facut piercing cu un 7.62 prin gat spre parietal, cel ce trebuie tras la raspundere este sistemul si nu individul. Individul este semnalul de alarma ca ceva este rau de tot si ca boala a ajuns in metastaza. Am prieten care a suferit 3 operatii la osul sacru pentru ca un cioban de ofiter ii cara suturi in dos pentru ca soldatul(omu’ meu) nu facea taras cum vroia el. Acum prietenul meu are probeleme la statul in sezut(consus, pozitie la masa, etc) iar carnatul ala obosit e inca in armata. Individul cretin prezinta anamneza sistemului. Sistemul este metastazat si trebuie cauterizat.
O sa fac un mic articol la mine referitor la sistem si partile ei componente.
ThinkAgainRo
5 martie 2012 în 21:37 (UTC 2) Link to this comment
dragul meu e clar că acești milițieni prezintă simptome clare de dereglare psihică! Adică în 2012 când încă toată lumea știe că telefoanele sunt ascultate, șpăgarii de la MAI vb de șpăgila telefon!
Părerea mea este că trebuie desființată poliția complet, aduși vreo mie de polișiști nemți și americani, făcută selecție din rândurile absolvenților de studii superioare care sunt șomeri iar criteriile le-am indicat în articol: sănătatea fizică și psihică, inteligență (o simplă dictare ptr verificarea gramaticii și un test de matematică de clasaaa a 8 -a) și EMPATIA adică într-o situație conflictuală să mergi pe liniștirea tensiunii nu pe reprimarea în forță!
testokick
5 martie 2012 în 22:11 (UTC 2) Link to this comment
Stiu detalile astea TA dar ce vrei sa spun? Ca vreau Garcea din Germania? NU vreau asa ceva. Vreau ca la admiterea in academie sa se propuna si sa se aprobe alte examene. Stiu melteni(nu tarani agricultori) care au luat in fata altora care mancau psihologia pe paine si aveau o conditie fizica de invidiat dar daca nu sunt eu vreun smecher la conducerea politiei ce pot eu face? Stiu ca sistemul este dereglat dar o mai zic inca odata; ce putem noi face? Eu stiu un singur lucru. *evolutie! E singurul lucru care schimba ceva. Bunul simt de care a beneficiat Gandhi, in Romania nu exista. IN Anglia existau gentlemani. La noi…? Meltenmani.
Da. Ai dreptate ca sufera intreg sistemul de un cancer in metastaza si nu te contrazic deloc. Din contra. Dar…parca am scris acelasi lucru mai sus. Da sunt dereglati la dibla si cum putem noi contracara asta?
Primul pas e sa scoata toate armele de foc din dotare. Sa fie ca in Anglia iar daca ai dat in garcea(dar cu macar 3-5 martori independenti) te maninca gaia si sa platesti nu sa faci puscarie. Am debitat si eu la mine pe blog despre pedeapsa si schimbare dar momentan trebuie sa invat tot ce-a debitat Butoi. INtai trebuie sa-mi fac eu lectile ca sa pot da sfaturi. Stiu ca e la mintea cocosului ca sistemul e stricat dar ca sa bati un sistem trebuie sa fi deja infiltrat in el si sa ai multa nesimtire in tine ca sa rezisti.
PE scurt, chiar daca ne oparim noi aici pe blog si ne citesc aia de la STS(si se p*sa pe ei de ras) crezi ca rezolvam ceva?
ThinkAgainRo
5 martie 2012 în 22:38 (UTC 2) Link to this comment
Nu suntem în punctul în care putem să ne permitem luxul să încercăm evoluția! În acest moment însăși supraviețuirea noastră este în mare mare pericol iar acestea sunt simptomele…vor mai continua aceste violențe…
cezar
5 martie 2012 în 23:20 (UTC 2) Link to this comment
DOUA VORBE SA-TI MAI SPUN
Articolul il putea scrie oricine mai are un dram de gandire critica, insa pentru cei cu mai mult decat un ‘gram’ am o mare rugaminte: plecand de la astfel de subiecte perimate oarecum, dar de actualitate, nu credeti ca ar fi mai instructiv sa va duceti rationamentele, de fiinte cu constiinta de sine, mai in profunzime si sa observati ca cel mai perimat aspect al traiului in comun pentru oameni este aceasta democratie folosita pentru ingradiri, razboaie si multe alte tampenii? nu credeti ca ar fi util pentru noi toti sa uitam de cuvantul CONTROL? indiferent ca vine din partea asa-zisi-lor guvernanti sau societate civila? pai cine-i statul? cine-i societatea? plecand de la aceste intrebari nu ar fi util sa identificam acestflagel fals pe care omenirea si l-a institutionalizat prin definitii in constitutiile nationale? ”persoana juridica” spre exemplu…pai ori esti persoana ori esti fiinta? de unde atatea norme de drept? in natura lucrurile sunt atat de simple si se reduc la cateva principii …..mai ganditi….dar cu alte instrumente decat cele pe care vi le-au inoculat cei din asa-zisa societate educational-conditionata…
p.s…..pentru autor….te rog reciteste articolele inainte de a le posta si corecteaza macar majoritatea greselilor , daca nu pe toate (caci nimeni nu-i perfect)….asta pentru ca tot faci apel la bun simt
ThinkAgainRo
6 martie 2012 în 1:42 (UTC 2) Link to this comment
Nu mi-am propus să definesc concepte meta-neo-filosofice!
tocmai asta facem aici gândim lateral și gândim în orice caz…
De asta ți-ai pierdut tu 3 minute din viață să-mi spui unde greșesc?
Fiindcă aici e proprietatea mea și fac ce vreau inclusiv greșeli gramaticale!Dacă am chef le corectez (de obicei da) dacă nu am chef nu (vreau să mă bucur de colțișorul meu de libertate)!
Dacă tu ești capabil să citești peste rânduri e bine și mă bucur dacă nu mai încearcă…
cezar
7 martie 2012 în 12:46 (UTC 2) Link to this comment
Comentariu șters de ThinkAgainRo în virtutea dreptului de proprietate a unei anume configurații de 1 și 0 care este strict produsul gândirii și exeprienței sale de viață!
ThinkAgainRo
7 martie 2012 în 13:13 (UTC 2) Link to this comment
Cezar nu fi prea aspru cu tine! Adevărul este că mi-am dat seama din comentariu că ești un băiat bun dar nu-ți fă probleme mai sunt și alții!
OM
7 martie 2012 în 14:29 (UTC 2) Link to this comment
Nu stiu cine e mai aspru aici, dar trecand peste faptul ca in peste jumatate din comentariu ai facut referire numai la ceea ce a scris in p.s., totusi Cezar a atins unele aspecte esentiale ale societatii umane, aspecte pe care ai trecut extrem de rapid.
cezar
7 martie 2012 în 21:23 (UTC 2) Link to this comment
spre deosebire de tine….eu am numele ala din rahatul ala de buletin cu care va exprimati la alegeri….si ca sa-ti mai dau inca un indiciu….in comentariul meu initial nu m-am atasat de nici o grupare politica…..fapt pe care tu il faci foarte voalat de altfel….dar
Ce te-a frustrat mai tare?
- ca mi-am pus numele real si un e-mail real , sau
- ca ti-am criticat aceasta ”blogareala atitudinoasa”, sau
- ca nu te-am pupat pe tine in cur , ca de…e blogul – proprietatea ta, nu?
Sa-ti elucidez o chestiune :
– trecand dincolo de o insiruire de litere recunoscute ca fiind ”cuvinte jignitoare” , jignirea apare cand tu atribui acea insemnatate cuvantului respectiv. Nu eu te jignesc, ci tu o faci…asadar….iti admir atitudinea in continuare, doar sub aspectul ca exista si mici luminite in cele scrise …..
- eu iti sugeram ca, folosind acest mijloc , blogul cu articolele, sa intri mai in profunzime de fiecare data cand scrii un articol, ajutand astfel la dezvoltarea gandirii critice dar si a laturii spirituale a experientei de viata a oamenilor pe pamant., caci , contrar celor afirmate de George Orwell (bineinteles, cu ironia de rigoare) ,” unele animale sunt mai egale decat altele” , nici eu si nici tu nu suntem ”mai superiori” unul celuilalt.
ThinkAgainRo
7 martie 2012 în 21:32 (UTC 2) Link to this comment
Vezi că poți să fii și om și nu animal?
Nu sunt frustrat dar am frustrări minore când văd ce mult a decăzut acest popor!
Aici poți intra să critici fără să jignești, nu e obligatoriu și nici recomandat să mă lauzi(am o persoanalitate puternică dar echilibrată lingușelile nu-mi fac bine ci greață)!
Poți să scrii uite TA cred că greșești fiindcă……nu că manipulez! Manipularea este o acuzație care indică reaua intenție a celui ec manipulează iar eu am făcut acest loc tocmai dintr-o bună intenție de a strânge oameni inteligenți și măcar cu bun simț!
M-ai acuzat și de greșeli gramaticale dar aici cel mult nerespectarea punctuației poți găsi nicidecum greșeli gramaticale!Oricum când totuși cineva de lângă tine greșește critica se face finuț iar obiectivul principal este corectarea greșelii nu jignirea celui ce greșește!
Acestea fiind spuse te aștept aici și poți să-ți expui ideile oricând chiar dacă nu suntem de acord!
Iar fraza cu infarctul stai liniștit MI-E scris de la DUMENZEU să trăeisc MULT!m văzut mortea de 3 ori în viață și DUMENZEU m-a ferit semn că are o intenție precisă cu mine!
Accept critica cu condiția decenței!
Degetu' Maro
7 martie 2012 în 16:25 (UTC 2) Link to this comment
Good Luck!
testokick
5 martie 2012 în 23:45 (UTC 2) Link to this comment
IN timpul unei revolutii nu se poate vorbi de evolutie caci este evolutia insasi dar sa ne ascundem dupa deget si sa credem ca evolutia nu are nici un rol in revolutie… Revolutia este parte din evolutie. Este doar o treapta. Daca te alearga ursul pe carari de munte nu ai timp de discutie despre evolutie dar in schimb o traiesti pe pielea ta in timp ce ursul aluneca pe maro….sau poate devi unul din vestigile umanitatii neevoluate. Zic si eu…depinde de fiecare.
OM
6 martie 2012 în 0:50 (UTC 2) Link to this comment
Numai semn de Intelepciune nu este emigrarea. Iar faptul ca numesti UK tara democratica ma face numai sa-ti recomand cercetare in continuare in aceasta privinta.
In ceea ce priveste imaginea pe care vrei s-o creezi unor anumite categorii sociale aduce a manipulare, constienta sau nu, exact la fel cum este si in mass media. Pentru ca ar fi bine sa deschizi ochii si sa vezi cati oameni din jurul tau au mila, empatie pentru aproapele lor, si atunci poate o sa intelegi ce vreau sa spun.
ThinkAgainRo
6 martie 2012 în 1:43 (UTC 2) Link to this comment
Față de Ro și Rusia e mai democratică și ai mai multe libertăți!
ThinkAgainRo
6 martie 2012 în 2:10 (UTC 2) Link to this comment
Nu ți se pare că e cam exageart să mă acuzi că încerc să manipulez? dacă am dat zeci de exemple de militari infractori și imorali iar fiecare dintre voi cunoaste cel putin un exemplu de polițist șpăgar și ordinar cum poți să debitezi așa ceva?
Degetu' Maro
6 martie 2012 în 16:23 (UTC 2) Link to this comment
Pai eu credeam ca Deteu’ Maro maipuleaza: deja am vazut ca “MARO” si “cacamerica” si-au gasit ceva …simpatizanti! Deci, e corect, manipulam…dar cu degetu’ maro!
Degetu' Maro
6 martie 2012 în 16:27 (UTC 2) Link to this comment
Asa e, UK numai democratica nu poate fi numita…dar,dar,dar…am numarat 84 de rahati de la Universitate la Romana…deci, ce sa facem: emigram sau calcam in … maro?? asta e dilema… TA eu propun ca boii astia de militieni sa aiba costumele de culoare, ghici ce culoare?? Ca la ceea ce au in cap e usor sa ghicim nu??
OM
6 martie 2012 în 23:01 (UTC 2) Link to this comment
In primul rand, am spus clar intr-un alt articol ca nu sustin niciun fel de interese fie ele vestice sau estice Tot acolo am recomandat celor care sustin astfel de interese, sa insiste a cugeta adanc in aceasta privinta. Si sa cerceteze istoria si prezentul daca introspectia interioara nu-i ajuta prea mult in acest sens.
In ceea ce priveste manipularea, putem spune fara a gresi ca toate actiunile realizate de un om pe parcursul vietii pot fi impartite din punct de vedere al constiintei cu care sunt infaptuie in actiuni constiente sau inconstiente; la majoritatea covarsitoare predomina actiunile inconstiente; avand in vedere constiinta ca, calitate a unei actiuni, alaturi de faptul evident ca prin ideile prezentate pe acest blog influentezi pe cei care le citesc, am afirmat ca manipulezi constient sau inconstient prin acest articol.
Nu te contrazic, cu totii cunoastem exemple de ‘reprezentanti ai statului’ care se incadreaza, mai mult sau mai putin, in cuvintele descrise de tine, dar asta nu inseamna sa etichetezi astfel majoritatea celorlalti ‘reprezentanti’. Generalizarea aplicata oamenilor este supusa din start esecului. Mai afirm o data, daca din comentariul anterior nu ai inteles: calitatea reprezentantilor statului este aceeasi cu calitatea majoritatii oamenilor .
UK categoric nu este o tara democratica, aspectul particular ce a fost mentionat nici macar nu merita a fi luat in calcul ca criteriu de determinare a democratiei. Inainte de a incepe insusi definitia ‘democratiei’ Natura Umana este primul lucru ce trebuie a fi cunoscut pentru a avea o imagine reala a ceea ce ar putea fi numita ‘democratie’. Si India este o tara ce poate fi punct de plecare, avand in vedere aspectul particular mai sus mentionat.
Iar referitor la emigrare, situatia in tara noastra ar fi diferita in sens negativ daca ar emigra, de exemplu, cei care se impotrivesc proiectului Rosia Montana sau reprezentantii statului care-si indeplinesc cu simt de raspundere si onoare sarcinile de zi cu zi.
In orice caz, atitudinea asta negativista de a prezenta realitatea nu contribuie cu nimic constructiv la schimbarea pozitiva a societatii, dimpotriva.
Degetu' Maro
7 martie 2012 în 1:04 (UTC 2) Link to this comment
Nu stiu daca este o atitudine negativa sau nu, dar sigur este o atitudine realista. Eu nu stiu de toata lumea vorbeste de “emigrare”, de ce trebuie sa emigrezi in afara? Nu poate unul sa mearga sa lucreze acolo pe un contract? Am colegi care au emigrat (ca prostii) in Cacanada si acum cara cu carca carbuni la indieni ca sa se mentina pe linia de plutire. In acest caz, categoric a fost si este o prostie sa emigrezi. Eu nu am emigrat, si nici nu am avut de gand, stau in afara de mai bine de 15 ani si aici te contrazic: Ro poate sa fie ajutata mult mai mult de oamenii care stau in afara, decat daca aceeasi oameni s-ar fi ratat in tara … si sa nu ma contrazici, ca am sa continui pe tema cu cei 84 de rahati (am si partea a 2a!).
OM
7 martie 2012 în 14:19 (UTC 2) Link to this comment
De acord, este o atitudine realista dar nascuta de partea negativa a realitatii, tu pui accent pe partea goala a paharului eu pe partea plina.
Privitor la emigrare ai atins un aspect esential al emigrarii, si anume nu conteaza unde esti, daca esti ratat sau nu, atata timp cat prin tot ceea ce faci nu te gandesti numai la sine si la cei dragi sinelui, pentru ca cei care emigreaza manati numai de binele personal nu se diferentiaza prea mult de acei ‘politicieni’ si altii asemenea care au contribuit la plecarea lor lor, e adevarat difera ‘instrumentele’ de care se servesc.
Degetu' Maro
7 martie 2012 în 16:28 (UTC 2) Link to this comment
Incet incet ne intelegem, e bine. Ai rezistat cu brio la tentatia degetului maro. Unii si-au iesit din fire repede,
altii nu…adica cei care mai au si cap care gandeste. Felicitari!
slepacus miticus
6 martie 2012 în 1:08 (UTC 2) Link to this comment
in primul rănd teste psiho si fizice se dau, dar nici dracu nu le baga-n seamă. academie fac băieții dar ce folos dacă ce învață nu e decăt “noi reprezentăm legea”…
“noi suntem legea” de aia-si permit sa fie… pornind de la aroganti la probleme si mai grave care nu-s descoperite decaât daca “boul” n-are acoperire, hârțoage ori “cineva” care sa-l mute “administrativ” la o alta secție cu tăieri minore din salariu.
Toata Academia de poliție trebuie scoasa pe dreapta, definitiv, si refacut sistemul pornind de la zero, profesori noi, standarde noi, misiune nouă si sancțiuni reale pentru călcat in strachini și fara salarii și pensii “speciale”… că omul normal lucra cu jumătate din salarul lui si ajunge acasa rupt dupa 10-12 ore de lucru, nu ca puturoșeniile astea care “lucră”… plimba ursu 8 ore cu masina de serviciu, completeaza hârțoage după nenorocirea omului (la care au ajuns prea târziu) (după modelul american cover your ass), si din când în când mai apar pe la vreo încăierare la vreo 20 de minute după ce nemernicu’ o dispărut, când amendează victima și pe oricine o fi îndrăznit să sară să despartă împricinații (treaba poliției dealtfel)…
Nu știu cănd a fost ultima dată când să fi auzit de vre-un agent de poliție să fi fost într-un pericol real (că doar au armă) dar spor de pericol clar că iau.
Și astfel de indivizi pretind să aibă pensii “speciale”, dac-ar fi de la mine mai bine-aș știi că dau banii aia să facă hârtie igienică de șters câinii la cur
Daca iei un tânăr de 18 ani de pe stradă și un agent de vreo 50 de ani, tânărul cunoaște mai bine legile pentru
simplul motiv că are bun simț.
Bunul simț, ce-i 7 ani de-acasă, e ce li se ia domnilor agenți de către “sistem”, gândirea de polițist se formează, nu e un dat la naștere…
ThinkAgainRo
6 martie 2012 în 1:44 (UTC 2) Link to this comment
În princiupiu e corect ce spui vezi articolul meu de anul trecut cu reformarea Poliției după model georgian!
Romania Europeana
6 martie 2012 în 20:27 (UTC 2) Link to this comment
nea thinkagain how do you do?
vad ca ai posturi tari si boase mari.lamureste-ma si pe mine cu inca un lucru:
1.cum naiba sa ne reformam noi ca stat, cand copii, adolescentii, dintre care mai fac parte si eu, aud zilinic cele 3 cuvinte:bani,bani,bani.deci sunt distrusi din start.
2.polita,armata,educatia toate sunt praf.de ce naiba sa nu adopti atutidinea “agresorilor” ?
3.daca inca nu m-am conformat anumitor reguli si clisee, inseamna ca eu ca individ sunt slab sau foarte bine dotat genetic?
4.tu vorbesti de empatie, dar nu dai si solutia:familie,copii.cand te-am intrebat de religie, nu ai dat nici acolo un raspuns concret..
p.s:intrebarea 3 ma priveste personal.
ThinkAgainRo
6 martie 2012 în 20:47 (UTC 2) Link to this comment
Faptul că-ți pui întrebări despre tine ca OM și despre ceilalți te clasifică în categoria oamenilor inteligenți.Ține-o tot așa! Nu te feri de greșeli! Dar în același timp învață și din ele!
este smen de boală dacă te adaptezi unei societăți bolnave!
Așa că ți-am răspuns la 3
În acest moment structura care ne conduce este precum conducerea unui lagăr de concentrare: nu avem nici un control și ei sunt privilegiații care hotărăsc cine trăiește și cine moare!
O astfel de dictatură sistemică nu poate fi reformată decât prin violență fiindcă orice dictatură este ermetică nu dorește și nu acceptă SCHIMBAREA!
cÂT AM CRITICAT POPORUL ROMÂN INEVITABIL ÎN URMĂTORII ANI VOR AVEA LOC VIOLENȚE DE STRADĂ!
uLTIMA SÎPTĂMÂNĂ CU UCIDEREA BEBELUȘULUI ÎN BRASOV, SINUCIDEREA TATĂLUI CU TOT CU COPII ÎN LACUL ÎNGHEȚAT ȘI MASACRUL DE ASEARĂ ÎNTĂRESC CE AM SPUS!
PPDD este șansa schimbării pe cale democratică!
Empatia este capacitatea unei ființe de a simți durerea și nedreptatea! Adică dacă ai văzut vreodată un câine care e lovit de o mașină și mai trăiește câteva secunde și te-a durut sufletul aceea este EMPATIE!
dACĂ ȚI-A FOST MILĂ DE UN CERȘETOR BĂTRÂN PE STRADĂ ESTE EMPATIE!
UN NENOROCIT PRECUM LUCIAN DUȚĂ a furat banii de morfină ai bolnavilor de cancer aflați în stare terminală nu are EMPATIE!
cred în Dumnezeu dar nu am nevoie de popi, imami,rabini și dogme religioase ca să comunic cu divinitatea!
Sper că ți-am răspuns!
Romania Europeana
6 martie 2012 în 20:32 (UTC 2) Link to this comment
haide sa o sintetizez:
1.daca te conformezi, o sa vrei si familie si copii = bani and power, responsability (sheeps)
2.daca traiesti ca un ascet nu o sa ai nevoie de nimic, dar nu prea o sa poti schimba ceva.deci nu faci parte dintr-o societate si asa bolnava.
intelegi unde bat?tu cum traiesti?
ThinkAgainRo
6 martie 2012 în 20:50 (UTC 2) Link to this comment
Viața e o evoluție continuă pentru oamenii inteligenți! Pentru animale este mâncare sex și muncă!
În căutarea fiecăruia după Adevăr ajungi inevitabil în intersecția Dragoste care nu e semaforizată!
După această intersecție apare intersecția Priorități Viață Adultă! Aici obligatoriu sunt copiii!
Însă tu la anișorii tăi nu are rost să te gândești la copii!
Pe la 30 vei începe să simți nevoia de puradei!
Romania Europeana
6 martie 2012 în 21:00 (UTC 2) Link to this comment
ai fost un pic duplicitar totusi prin formulare:
“pentru animale esti mancare sex si munca!”
apoi ai spus ca inevitabil ajungi la faza asta.
= > empatia care iti place tie
)
sa inteleg ca daca reduc la absolut solutia e traiul normal.familie, copii si nepoti.
p.s:nu ti se pare un pic trist?
ThinkAgainRo
6 martie 2012 în 21:03 (UTC 2) Link to this comment
nu toți au familie copii nepoti și sunt impăcati cu ei!
Nu are legătură clasificarea oamenilor și a animalelor cu parcursul în viață!
Romania Europeana
6 martie 2012 în 21:35 (UTC 2) Link to this comment
nu nu.ma refeream la “emptie”, avand in vedere fapul ca empatia,emotiile,constiinta deosebesc oamenii de animale.prin urmare depinde si de cum simti cand traiesti.
Psihopații printre noi – consecința unor legi ipocrite | Sareinochi's Blog
6 martie 2012 în 11:20 (UTC 2) Link to this comment
[...] Rușinea hainei militare pe care o îmbracă polițiștii psihopați [...]